Tomas. Drevet av Blogger.

Da var man hjemme igjen

søndag 10. oktober 2010

Hjemme etter deltagelse på ØRTK festivalen.
den var fin gjennomført!
Dessverre for oss ble det bare pedofisk og drivstoffproblemer grunnet en pakning, så vi avbrøt søndagens deltagelse.
Det kostet 500 kr å delta men synes det var stivt å betale 400kr for parkering av bil/henger og båtplass på marinan!
Eier av Viken II opplyste meg også at det var bare 2 som hadde betalt for seg da vi bet han. Dette var dårlig!

Forøvrig så ble jo arrangementet fint gjennomført men utfordrer ØRTK til å forhandle/ha priser klare for parkering av bil,slep og plass på marinan neste gang. Å bet 900 flis for en konkurranse gjør jeg ikke neste år.
dette har vært den dyreste deltagelsen jeg noen gang har vært med på!

Ellers vil jeg takke alle for fin og munter stemning fred og lør kveld.
En ekstra takk til Frank Ronny i A-Team for et bidrag til caps samlingen min :-)

Til slutt takker jeg Matros Ruben for hyggelig samvære.

/Tomas

2 kommentarer:

Atle Knapp 11. oktober 2010 kl. 15:26  

Hei Thomas.
Ser at du synes det ble dyrt å delta på MTF. Prisen du betaler i startkontingent er for to dagers fiske, og mesteparten av pengene går til premier. Resten blir brukt på utsetting av fisk, og andre tiltak (kultivering og lignende). Når det gjelder prisen på Viken II, er vel ikke dette dyrere enn campingplasser flest. Alle som velger å ligge på en campingplass må betale en sum penger til innehaveren. Dette innkluderer bruk av strøm, sanitæranlegg, og det du måtte velge å bo i (bil, campingvogn, telt). Såvidt jeg husker var dere i allefall to stykker, og prisen (200 kr døgnet) er vel ikke avskrekkende da? ØRTK har betalt leie for båthavna til alle som måtte ønske å bruke den underfestivalen, så det slapp du:). Såvidt meg bekjent er det stort sett samme priser som gjelder for alle campingplasser i Norge, og forsåvidt i Sverige også. Det er nå en gang slik at når vi drar rundt på konkurranser i Norge og Sverige så koster det desverre noe å bo. Vi i ØRTK kan ikke gjøre så mye med prisene som de forskjellige campingplassene i vårt distrikt opererer med. Det må nesten bli opp til hver enkelt hvordan man løser hvor man skal bo, og hva man er villig til å betale. Det er også vanlig på de konkurransene jeg har kjennskap til. Ellers vil jeg takke for deltakelsen, og hyggelig selskap.

Hilsen Atle Knapp

Tomas "Blydonker`n" 11. oktober 2010 kl. 20:38  

Prisen for å delta er helt ok Atle, ingen tvil der .

Men måten gubben sa det på irriterte meg. han skulle ha bet for parkering av bil og slep, rampe, og plass til båten på marinaen.

Det som jeg undrer på er, hvor mange betalte for parkeringplass for bil og slep osv slik han forespeilet oss?.

Dessuten så er sef vinklingen av å bet 200kr døgnet for "bobilplass" inkl strømm ikke så galt sef.
Måtte tømme litt irritasjon over litt manglende info der.(har sikkert glemt det til neste år)

At ØRTK har ordnet for marina og og park av bil og slep tar jeg som selvfølge.

I sverige på de konkene jeg har deltatt på kan jeg ikke huske å ha bet ekstra da vi lå i telt med bil og slep ved siden av. Untatt er da når vi har leid en sommarstuga.

OG Atle og dere andre i ØRTK, selskapet var alldeles hyggelig slik den burde være og litt til ;-)

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Fishy wreck by Read our forum 2010

Back to TOP