Tomas. Drevet av Blogger.

Biltilsynet

fredag 12. november 2010

Skulle sende noen spørsmål til biltrangsynet.
På siden ligger det en dame som heter Ida, som du kan spørre om diverse ting. Jaja, får prøve da, tenkte jeg.
Fant fort ut at denne dama er en god representant for etaten:
Jeg: Kan jeg ha røde sidemarkeringslys?
Ida: Det er nok sikkert mulig. Kan du skrive litt flere ord i spørsmålet slik at jeg forstår? Jeg kan mest innen området kjøretøy og førerkort.
Jeg: Er det lov å ha røde sidemarkeringslys bak?
Ida: Jeg er kun en robot, og har ingen vanlig kropp slik som deg, men jeg kan fortsatt svare på spørsmål om Statens vegvesen!
Jeg: Det vet jeg da.
Ida: Det er nok sikkert mulig, men har du et spørsmål til meg?
Jeg: Kan du i det hele tatt noe om bil?
Ida: Nå skjønner jeg ikke helt hva du spør om. Jeg håper det er relatert til kjøretøy eller førerkort, for det er det jeg er best på.
Jeg: Er du dum?
Ida: Jeg er smart nok til å svare på spørsmål om kjøretøy, førerkort og Statens vegvesen.
Jeg: Det tror jeg ikke på.
Ida: Jeg lyver ikke!

Da så.. Da prøver vi å smiske:

Jeg: Du er ganske pen
Ida:Tusen takk for komplimentet
Jeg: Er du gift?
Ida: jeg er singel!
Jeg: Bra Ida: OK, la oss fortsette Okay.... da prøver vi noe mere intimt..
Jeg: Kan jeg prøve startknappen din?
Ida:Det er nok sikkert mulig. Kan du skrive litt flere ord i spørsmålet slik at jeg forstår? Jeg kan mest innen området kjøretøy og førerkort.
Jeg: Kan jeg få peile oljen din?
Ida: Jeg forstår at du vil ha noe, men jeg trenger nok en mer spesifikk forklaring for å kunne hjelpe deg!
jeg: OK da: vil du p..e?
Ida: Nå går du over grensen om hva du spør meg om, la oss heller snakke om Statens vegvesen!
Jeg: Takk for ingenting
Ida: Ingen årsak

Som sagt: en god representant for etaten dette...

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Fishy wreck by Read our forum 2010

Back to TOP